wtorek, 25 grudnia 2012

The Undead Dragon

Nowy projekt, bardzo ciekawe zlecenie, dostosowany wielkością do battla smok z WoW'a, nie wiem jeszcze czy skrzydła zostaną takie ogromne, ale tak wynika z proporcji oficjalnego concept artu tego smoczka. Fotki nieciekawe, ale wstawiam je tylko dla pokazania wielkości modelu, to największe bydle jakie miałem okazję tworzyć  : ) Podstawka to 100 x 150 mm.


Next project, a very interesting request, adapted in size to WFB dragon from WoW, I don't know yet if the wings shall be so huge, but it shows the proportion of the official concept art of the dragon. Photos are a little boring, but I put them just to show the size of the model, It's the largest monster I have had the opportunity to create : ) Base is 100 x 150 mm.


LATEST PHOTO:


STEP BY STEP:

EDIT:


Jakiś czas temu, przed moim wakacyjnym wyjazdem pokazywałem Wam zdjęcia szkieletu smoka. Zrobiłem mały postęp w pracy nad nim - wstępnie zrobiłem przednią łapę.

Some time ago, before my holiday trip I showed you photos of the skeleton dragon. I made a little progress in the work on it - made ​​front paw.



EDIT:



EDIT:


Poniżej smocze żebra, następne rzeczy do zrobienia to mostek i góra kręgosłupa z kolcami.

Below you can see all dragon's ribs, next things to do are sternum and top side of the spine with spikes.




EDIT:


As you can see he have now finished one arm, and he has a few horns on his back.

Update smoka, jak widać ma teraz skończoną jedną łapę i kilka kolcy na plecach.






And here photo with his wing.

I zdjęcie ze skrzyłem.




EDIT:


Another update of Undead Dragon. As you can see now he has his huge wings attached to the rest of a body. It has also a new front leg. I hope you like it. As always, feel free to comment!

Kolejny update. Tym razem smok zyskał w końcu skrzydła. Zrobiłem także drugą przednią nogę. Mam nadzieję że Wam się podoba i zachęcam do komentowania.







EDIT:


Skończone nogi.

Finnished legs.





EDIT:

Forgotten for a while dragon is back on my table.

Zapomniany na jakiś czas smok znowu na warsztacie.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz